4 sonuç bulundu
Dergiler
Yayınlayan Kurumlar
Yayın Yılı
İki Zirve Ġarşısında Düşünceler [Yunus Emre ve şık Veysel]
Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi · 2011, Sayı 31 · Sayfa: 197-201
Özet
"men"inden yuharı ğalhmağ, özünü başğalarmda tapmağ, ne böyük seadetdir. Öz esrinde dayanıb gelecek esrlere salam veren Yunus İmrenin cismen ne'çe il yaşadığını bilmirik. Amma menden onun yaşmı soruşsalar, de'yerem, onun yaşı, helelik, esri ile esrimiz arasındadır. O, 700 il yaşamışdır. 700 il yaşayan adamın bundan sonra beşeriyyetin ömrü geder yaşamag haggı vardır. Ona göre ki, 0 bir balğın bağrmdan ğopub beşeriyyete oğul oldu. Ona göre ki, 0, yalnız özünün, öz balğınm derdlerini de'yil, beşeriyyetin, bütün insanlığın derdini ötdü [dile getirdi]. Buna göre de ne geder ye'r üzünde heyirhahlığ, insanlığ, heğiğet ve merifet, gözellik ve neciblik var, Yunus İmre de var. İnsanı ucaldan bu gözel insani ke'yfıyyetleri başa düşüb, deyerlendinnek var, İmre de var. O, heyatı sevdi, amma ölümden de gorbmadı, çünki ölümde heyatm ölmezliyini tapdı, heyatın ye'nileşmesini gördü. Çünki heğiğeti ve merifeti dinler dini, şeriet ve teriğeti ise yalnız 0 ulu dine ge'den yol hesab e'tdi
Yunus İmre
Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi · 2011, Sayı 31 · Sayfa: 191-195
Özet
"men"inden yuḫarı ŞalḫmaŞ, özünü başŞalarında tapmaŞ ne böyük seadetdir. Öz esrinde dayanıb [kendi zamanında durup] gelecek esrlere salam véren Yunus İmrenin yaşını soruşsalar, déyerem, onun yaşı helelik esri ile esrimiz arasındadır.O, 700 il yaşamışdır. 700 il yaşayan adamın bundan sonra beşeriyyetin ömrü Şeder yaşamaŞ haŞŞı vardır. Ona göre ki, o, bir ḫalŞın bağrından Şopub, beşeriyyete oğul oldu. Ona göre ki, o, yalnız özünün, öz ḫalŞının derdlerini déyil, beşeriyetin, bütün insanlığın derdini ötdü [dile getirdi]. Buna göre de ne Şeder ki, yér üzünde ḫéyrḫahlıŞ, insanlıŞ, heŞiŞet ve merifet, gözellik ve neciblik var, Yunus İmre de var. İnsanı ucaldan bu gözel insani kéyfiyyetleri başa düşüb deyerlendirmek var, Yunus İmre de var.O heyatı sévdi, amma ölümden Şorḫmadı, çünki ölümde heyatın ölmezliyini tapdı, heyatın yénileşmesini gördü. Çünki heŞiŞeti ve merifeti - dinler dini, şeriet ve teriŞeti ise yalnız o ulu dine géden yol hésab étdi
Avtobiografiyam [Otobiyografim]
Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi · 2011, Sayı 31 · Sayfa: 177-189
Özet
yerindedir, amma istihana terevezinin dadı al güneşin istisile ye'tişen tebii terevezin dadını ve'rermi? Şair özünü, fikrini, hissini tezelemeyi, günün havasmda çimdinneyi [zamanın ruhuna uygunlaştırmayı], ye'ni müasirlerinin fikir ve duyğuları ile yaşamağı bacararsa, şe'rlerinin müasir ve yeni olacağı, ohucunun ğelbine yol tapacağı labüddür [muhakkaktır]. Bir sözle, novatorluğu ğarşısına meğsed ğoyan şairin novator olacağına inanmıram. Senet aleminde yenilik şüarı ile meydana çıhanlar ekseren ye'niliyi kenarda ahtarır, öz milli en'enesini beyenmir, köküne, şire çekdiyi
Çingiz Aytmatov’a Mektub
Türk Dünyası Dil ve Edebiyat Dergisi · 2011, Sayı 31 · Sayfa: 227-231
Özet
ve o cümleden rus alimlerinin dédiyine göre, atanın cinsi zeifliyinden övladsız Şalan Şadınları süni mayalanma [döllenme] yolu ile ana élemek olar. Hetta onu da oḫumuşdum ki, Fransada erinden icazesiz [kocasından izin almadan] béle bir addım atan ananı onun milyonçu eri mehkemeye vérmişdi. O zaman dünya metbuatında bu mesele müzakire olundu. Adamların bir Şismi süni mayalanma yolu ile ana olan Şadına, bir Şismi de erine haŞŞ vérdi (Hekim başŞa bir kişinin spérmasını iyne yolu ile Şadının uşaŞlığına ötürür [rahmine bırakıyor] ve Şadın hamile olur). Démek, bu yolla doğulan uşaŞ anaya doğma [öz evlat], ataya ise ögéy olur. Hetta menim yadımdadır [hatırımdadır] ki, o zaman Tbiliside béle bir institut da açılmışdı. Burada élmle eḫlaŞ öz-üze dayanmış olur [ilimle ahlak yüz yüze geliyor]. O zaman men bu keşfe Şarşı "Élm-eḫlaŞ" adlı bir şé'r de yazmış, yérli ve Moskva metbuatında çap étdirmişdim [bastırmıştım]